• De CourAnt

Ook in tijden van online marketing is Antilope De Bie er rotsvast van overtuigd dat print een belangrijk deel is van de ideale marketing mix. En we zijn niet alleen: na een pauze van een jaar besliste bouwbedrijf DCA om opnieuw een papieren versie van hun personeelsblad ‘De CourAnt’ uit te geven.

“Je voelt het goed! De papieren versie van ons personeelsblad De CourAnt is terug van weggeweest!” schrijft Isabelle Huybrechts, hoofd communicatie en marketing van DCA, in het voorwoord van de nieuwe editie. “Op verzoek van vele collega’s die onze papieren krant toch wel een beetje misten, hebben we beslist om 2 keer per jaar een gedrukte versie uit te delen. Bovendien wordt het krantje thuis ook graag gelezen door de gezinsleden om op die manier op de hoogte te blijven van het bedrijfsnieuws.”

We zijn natuurlijk blij dat wij ‘De CourAnt’ opnieuw mochten drukken, maar ook dat de beslissing gemaakt werd op vraag van de medewerkers van DCA. Het is namelijk een mooi pleidooi voor de kracht van print: in tegenstelling tot digitale communicatie is drukwerk blijvend en tastbaar, en kan het gedeeld worden met vrienden en familie.

Ben jij ook overtuigd van de kracht van drukwerk en ben je op zoek naar een ervaren partner voor drukwerk van de hoogste kwaliteit? Aarzel dan niet om ons te contacteren via + 32 3 491 04 00 of info@antilopedebie.be.